-اهدای-جهیزیه-در-روز-میلاد-امام-رضا-ع33

تماس بگیرید

بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها

ارسال شده: ۱۴۰۱-۰۳-۲۷ ۵:۱۸ ب.ظ
    شماره تماس: 0215××××××××
    » مشاهده
  • آدرس: خیابان قزوین دوراهی قپان خیابان امامزاده حسن ساختمان ملیکا پلاک 62
شماره تماس: 0215××××××××
» مشاهده

توضیحات بیشتر

رسول خدا ( صلی‌الله‌علیه‌وآله) فرمود: هر کس یک نیاز مؤمنی را روا سازد، خداوند حاجت‌های فراوان او را روا سازد که کمترین آن بهشت باشد.
زیر سقف این آسمان در همین نزدیکی هستند آدم هایی که به دور از زرق و برق و ریخت و پاش های روزگار، خیلی ساده زندگی می کنند.
افرادی که با وجود مشکلات فراوان زندگی کمر خم نکرده، دست به زانو گرفته و یک تنه جور زندگی را کشیده اند، اما امروز دیگر رمقی برایشان نمانده است مادران و پدرانی که شبانه روز تلاش کرده اند تا اشکی بر گونه فرزندانشان نبینند و جگر گوشه هایشان را بدون پول و رخت به خانه بخت نفرستند.دخترانی که برای آغاز زندگی مشترکشان به جهیزه ای ساده و مختصر قانعند.اما همین جهیزیه مختصر هم امروز از عهده والدینشان بر نمی آید و اگر دستی نباشد تا یاریشان کند به ناچار کمر خم می کنند. قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها قصد دارد مصادف با دهه کرامت از ولادت بانوی کریمه تا ولادت حضرت خورشید تحت رزمایشی اقدام به اهدای کمک جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت این بنیاد نماید .

شناسه آگهی : 745628488b88c2b6
پیام پلیس فتا:
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی پلاس – آگهی رایگان:
آگهی پلاس – آگهی رایگان هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.