mahanbaft94-۲۰۲۰۱۲۰۶-0033 (۱)
images (12)WhatsApp Image 2020-10-20 at 22.15.34mahanbaft94-۲۰۲۰۱۲۰۶-0025 (۱)WhatsApp Image 2020-10-20 at 22.15.15

200,000 تومان

جامبوبگ و بیگ بگ قیر پوشینه بافت

ارسال شده: ۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۸:۳۹ ق.ظ
    اطلاعات تماس وجود ندارد !
  • شهر: زرندیه
  • استان: مرکزی
اطلاعات تماس وجود ندارد !

توضیحات بیشتر

جامبوبگ و بیگ بگ قیر
این نوع از بیگ بگ ها جهت حمل قیر استفاده میگردد ه جنس کیسه از پروپیلن بود وبا گرماژ بالا تحمل وزن تا ۱ الی ۲ تن قیر را دارد نایلون داخلی تحل دمای ۱۰۰ الی ۱۲۰ درجه سانتیگراد را دارد و براحتی میتوان قیر داغ را تا این داخل آن پر نمود و دمای ذوب نایلون ۱۴۰ الی ۱۵۰ درجه سانتیگراد است و پس از ذوب هیچگونه تاثیری بر متریال قیر ندارد.
از آنجایی که استفاده از بیگ بگ در حمل قیر راحتر بوده و وزن بالایی از قیر را میتوان توسط آن حمل نمود و همچنین در هنگام استفاده و آب کردن قیر در مصرف سوخت و انرژی صرفه جویی می شود.
امروزه بیگ بگ قی بهترین گزینه جهت حمل قیر در تناژ بالا در صادرات می باشد.
شرکت پوشینه بافت تولید کننده کیسه های صنعتی و معدنی از قبیل انواع جامبوبگ -پالت بگ-کیسه های یک تنی و یک ونبیم تنی و کیسه های کوچک از ۲۵ کیلویی الی ۷۰ کیلویی با چاپ تک رنگ تا ۶ رنگ

بدون برچسب

  

شناسه آگهی : 52658c6419c5d67

39 بازدید کل ، 1 امروز

بدون برچسب

پیام پلیس فتا:
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی پلاس – آگهی رایگان:
آگهی پلاس – آگهی رایگان هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.