1 (1)
3

تماس بگیرید

مودم رومیزی LTE MF283U

ارسال شده: ۱۴۰۰-۰۴-۲۷ ۱:۴۶ ب.ظ
شماره تماس: 0919××××××××
» مشاهده

توضیحات بیشتر

مودم روتر بی سیم ZTE مدل MF283)) LTE )) یک مودم ۴G با قابلیت نصب سیم کارت و قابلیت ساپورت ۲G_3G_4G است که برای مصرف خانگی ساخته شده است.با چنین دستگاهی می توانید اینترنت سیم کارت خود را فعال کرده و از اینترنت موبایل بهره ببرید. حد اکثر سرعتی که برای دانلود و اپلود درون شبکه ۴G برای این دستگاه ارائه شده ۳۰۰ مگابیت برثانیه است.شما با استفاده از این دستگاه می توانید به تلفن متصل شوید و همچنین می توانید ارسال SMS ودریافت ان را داشته باشید.این مودم به همراه یک اداپتور و کابل با سری سوکت های شبکه ی RJ45 ارائه می شود. این مودم جذاب قابلیت استفاده برای مصارف خانگی یا اداری تا سقف ۳۲ نفر را دارد. با دارا بودن یک پورت USB به چه اندازه ای می تواند مفید و کار امد باشد که دقیقا این پورت USB که در این مودم تعبیه شده است برای دستگاه هایی بوده که توانایی SHARE کردن در انها توسط مودم روتر بی سیم ۴G زد تی ای مدل LTE MF283 وجود دارد.

بدون برچسب

  

شناسه آگهی : 98560f2a70b1b71e

552 بازدید کل ، 1 امروز

بدون برچسب

پیام پلیس فتا:
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی پلاس – آگهی رایگان:
آگهی پلاس – آگهی رایگان هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.