WhatsApp Image 2021-08-26 at 12.23.10

تماس بگیرید

بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها

ارسال شده: ۱۴۰۰-۰۶-۱۱ ۱۱:۱۴ ق.ظ
    اطلاعات تماس وجود ندارد !
  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • آدرس: خیابان قزوین دوراهی قپان خیابان امامزاده حسن ساختمان ملیکا پلاک 62
اطلاعات تماس وجود ندارد !

توضیحات بیشتر

همزمان با شانزدهمین روز از ماه محرم، قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها اقدام به ارسال و توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی به مناطق محروم کشور کرد.
مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها سرکار خانم فاطمه چوپانی طی مصاحبه ای اذعان داشتند:
این خیریه دارای ۸۳۰ نمایندگی در سطح کشور است، با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره اهمیت کمک های مومنانه، در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با هفتم سرورو سالار شهیدان امام حسین (ع) و ایام محرم الاحرام این قرارگاه اقدام به برگزاری رزمایش شمیم حسینی و اهداء سبدکالا به استان های کم برخوردار لرستان و بوشهر و مهرجویان استان تهران نمود. ارزش هر بسته به میزان بیش از دو میلیون و هشتصدهزار ریال می باشد که جا دارد از خیرین و نیکوکاران این بنیاد که همواره ما را در امر خیر مانند تامین سبدکالا و جهیزیه و رسیدگی به ایتام و ….. یاری کرده اند تقدیر و تشکر نماییم. همچنین فاطمه چوپانی بیان داشتند این بنیاد خیریه با هدف کمک به ایتام، خانواده های بی سرپرست، نخبگان تحصیلی نیازمند، بیماران لاعلاج نیازمند و ازدواج آسان همچنین تهیه جهیزیه برای اقشار نیازمند تاسیس شده که محرومیت زدایی و فقر زدایی از مهمترین اهداف این بنیاد است بیش از ۴۰۰ هزار نفر در کل کشور تحت پوشش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها می باشند.مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها از اقدامات این بنیاد در دوران شیوع کرونا نیز گفت: درسال گذشته بیش از ۱۴ مرتبه رزمایش کمک های مومنانه برگزار کردیم و در سال جدید هرماه رزمایش برقرارکرده که با اجرای آن در هر دوره هزاران بسته کمک معیشتی و پک های بهداشتی و ضد عفونی بین خانوارهای تحت پوشش بنیاد توزیع شد، همچنین با کمک خیرین دهها کپسول اکسیژن و ویلچر هم تهیه و به استان های محروم ارسال شد.

شناسه آگهی : 947612de56d369ff
پیام پلیس فتا:
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی پلاس – آگهی رایگان:
آگهی پلاس – آگهی رایگان هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.