images (11) - Copy - Copy
images.jpeg-1IMG_20190508_130434_147IMG-20201207-WA0000 - Copy - Copyimages (5) - Copy - Copy

11,000 تومان

جامبوبگ حمل کود ومحصولات کشاورزی و دامی پوشینه بافت

ارسال شده: ۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۱۱:۰۶ ق.ظ
    اطلاعات تماس وجود ندارد !
  • شهر: ورامین
  • استان: تهران
اطلاعات تماس وجود ندارد !

توضیحات بیشتر

این کیسه ها از دهه ۱۹۴۰ مورد استفاده قرار گرفته اند هر چند که نمونه های امروزی آن تغییر یافته است. بنابراین اگر قصد حمل و نقل فله ای را داشته باشید جامبوبگ و بیگ بگ می تواند بهترین انتخاب باشد. کاربردهای مهم این کیسه ها در حمل و نقل عبارتند از:
۱- محصولات پودری
۲- محصولات غذایی
این کیسه ها در هند برای بسته بندی محصولات غذایی بسیار محبوب هستند. مواد غذایی خشک شده، پودر و دانه ها را در جامبوبگ ها بسته بندی و حمل می شود.
۳- حمل مواد شیمیایی
بیگ ها می توانند برای حمل مواد شیمیایی پودری و دانه ای به صورت فله استفاده شوند و با کمترین آلودگی هوا تخلیه شوند و از آنجایی که می تواند از مواد با دوام و خاص این کیسه ها را تولید کرد می توانند کاملا ایمن باشند.
۴- حمل محصولات کشاورزی
محصولات کشاورزی از قبیل کود، خوراک حیوانات و … را می تواند به راحتی با بیگ بگ ها بسته بندی و حمل کرد. یکی از مزایای بیگ ها فضای کمتری می باشد که برای انبار کردن اشغال می کند.
۵- حمل مصالح ساختمانی
حمل موارد ساختمانی از قبیل سیمان، شن، ماسه، خاک و سایر محصولات مرتبط با آن، کار دشواری می باشد. استفاده از جامبوبگ و بیگ بگ ها می تواند مشکلات را کاهش دهد و چالش های مرتبط با بسته بندی و حمل و نقل این مواد را از بین ببرد.
۶- حمل مواد معدنی و فلزات پودری
۷- حمل محصولات پلاستیکی
۸- حمل چوب و کاغذ
محصولات چوبی خرد شده، گلوله های چوبی و سایر محصولات چوبی را می توانید به راحتی در این کسیه ها بسته بندی و حمل کنید.
حبوبات
سبوس
پودر سنگ
کنسانتره دام و طیور و آبزیان
کاه
گونی اردی
نخاله ,

بدون برچسب

  

شناسه آگهی : 597658c677fa5db2

40 بازدید کل ، 1 امروز

بدون برچسب

پیام پلیس فتا:
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی پلاس – آگهی رایگان:
آگهی پلاس – آگهی رایگان هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.