طرح نو - آذرخش
ایمیل: دا××××××××
شماره تماس: 3397××××××××
» مشاهده

توضیحات بیشتر

در این مجموعه انواع کارهای چاپی و دریافت سفارشات بصورت اتوماسیون و آنلاین بوده و مشتری میتواند از لحظه ثبت سفارشات تا دریافت کار ، فرایند تولید را پیگیری نماید

تولید و چاپ انواع جعبه و کارتن

سینگل لمینیتی

ایفولوت

۳لا و ۵ لا

کارتن سازی پاسارگاد

نشانی کارگاه : قرچک خیر آباد روبروی زندان خورین خیابان ایران زمین کوچه اول سمت راست

۰۹۱۰۹۲۷۹۵۱۷

۰۹۱۰۹۲۷۹۵۱۸

۳۳۹۷۲۱۷۱

۳۶۰۵۵۴۱۴

سالیان درازی است که تجربه ایرانی با فناوری روز دنیا در جهت تولید سفارشات چاپ نفیس در هم آمیخته و ایران را به یک ملاک بی همتا در پیشه و هنر چاپ تبدیل نموده از این رو بر آن شدیم تا دانش و تجربیات سالیان را با نیازهای جامعه امروز و توانائی های نیروی انسانی کار آمد و با تجربه د راختیار شما گرامیان قرار دهیم و در ارائه تولیدات با کیفیت و خدمات مناسب آسایش و اطمینان خاطرتان را فراهم آوریم . چاپ آذرخش با برخورداری از یک کادر متخصص با بیش از ۱۰ سال سابقه در امور طراحی و چاپ و اولین ابداء کننده فرم های ۱۰۰۰ تایی عمومی و تحویل فوری لمینت های براق ، مات و برجسته در کل کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

 

شناسه آگهی : 86364acf816cdf9e
پیام پلیس فتا:
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
پیام آگهی پلاس – آگهی رایگان:
آگهی پلاس – آگهی رایگان هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.